05.11.2013
Konkurs Zacznij.biz to wyjątkowy projekt realizowany przez Konfederację Lewiatan i Lewiatan Business Angels. Do udziału w konkursie mogą przystąpić::
• właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw z sektora High Tech, o dużym potencjale wzrostu, które generują już przychody z działalności i poszukują kapitału do sfinansowania dalszego wzrostu i ekspansji na rynku,
• pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów kierunków technicznych, którzy opracowali innowacyjny projekt i chcą przekształcić go w przedsięwzięcie biznesowe przy wsparciu finansowym i merytorycznym inwestorów prywatnych,
• pomysłodawców z projektami z branży ICT, posiadającymi globalny potencjał rozwoju oraz poszukujących kapitału na sfinansowanie projektu (przygotowanie, rozpoczęcie, rozwój).
Uczestnicy konkursu mają możliwość zainteresowania swoimi pomysłami potencjalnych inwestorów i zdobyciaśrodków umożliwiających rozwój oraz wdrożenie nowych technologii.
Jeszcze tylko przez tydzień można zgłaszać projekty biznesowe do konkursu. Konkursu, w którym sam udział może być ważniejszy od zwycięstwa. Pomysły na biznes można zgłaszać do 12 listopada 2013 r. na formularzu dostępnym na stronie zacznij.biz.pl
13.11.2013
Projekt „Akademia profesjonalnego sprzedawcy/handlowca” skierowany do 50 przedsiębiorstw i 120 właścicieli/pracowników mikro i małych przedsiębiorstw świadczących usługi handlowe, posiadających jednostkę organizacyjną i prowadzących działalność na terenie jednego
z powiatów: radomskiego, m. Radom, szydłowieckiego, przysuskiego, którzy dotychczas nie korzystali
ze wsparcia w zakresie programu szkolenia w ramach Poddziałania 8.1.1
Projekt jest realizowany od 01 września 2013 roku do 28 lutego 2015 roku.
Rekrutacja ma charakter ciągły i prowadzona jest od września 2013 roku.
W ramach projektu oferujemy 3 bloki szkoleń:
Blok 1 Warsztaty kompetencji osobistych: autoprezentacji i zarządzania czasem.
Blok 2 Warsztaty efektywnej sprzedaży: technik sprzedaży, merchandising, negocjacje handlowe.
Blok 3 Techniki handlu w Internecie: sklepy, galerie i aukcje internetowe, marketing w Internecie, logistyka w handlu internetowym.
Na szkoleniach uczestnicy otrzymają:
· Materiały szkoleniowe
· Poczęstunek
· Zaświadczenia ukończenia szkolenia
Udział w szkoleniach w ramach projektu jest bezpłatny.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników
i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
13.11.2013
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Lokalna Grupa Działania „Razem dla Radomki” oraz Burmistrz Gminy i Miasta Przysucha zapraszają na konferencję:
„Tworzenie szlaków kulinarnych w świetle zwiększenia atrakcyjności turystycznej regionu”, która odbędzie się 25 listopada 2013 r.w Domu Kultury w Przysusze ul. Radomska 9 o godz.10.00 -14.30.
Program konferencji
10.00 – 10.30 Rejestracja uczestników, kawa, herbata
10.30 – 10.45 Otwarcie konferencji
Tadeusz Tomasik – Burmistrz Gminy i Miasta Przysucha
10.45 – 11.15 Sieć Dziedzictwa Kulinarnego Mazowsze – współpraca sieciowa
Anna Gawlicka – Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
11:15 – 12.15 Tworzenie szlaków kulinarnych w świetle zwiększenia atrakcyjności turystycznej regionu
Piotr Dominik – ALMAMER Szkoła Wyższa w Warszawie
12:15 – 13.00 Produkty tradycyjne i lokalne a rozwój przedsiębiorczości na obszarze LGD
Cezary Adam Nowek – Prezes Stowarzyszenia „Razem dla Radomki”
13:00 – 14:00 Wystąpienia producentów produktów tradycyjnych i lokalnych
14.00 – 14.30 Degustacja produktów tradycyjnych i lokalnych:
- Gospodarstwo Sadownicze – Monika i Tomasz Bankiewicz;
- Piekarnia Michał Jurczak – Przysucha;
- Stowarzyszenie Pszczelarzy Ziemi Przysuskiej;
- Wyroby wędliniarskie „Jędrzej” Andrzej Motyka;
- Camelot – dania lokalne i regionalne, catering;
20.11.2013
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Razem dla Radomki” informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach działania 4.1/413 "Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie:
- Działania: Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw (limit środków wynosi 503 118,00 zł)
- Działania: Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej (limit środków wynosi 378 000,00 zł)
- Działania: Odnowa i Rozwój Wsi (limit środków wynosi : 442 751,88 zł)
- Działania: Małe Projekty (limit środków wynosi 101 556,84 zł)
Wnioski należy składać w Biurze Stowarzyszenia mieszczącym się przy ul. Wernera 9/11 w Radomiu w terminie od 02.12.2013 r. do 17.12.2013 r. do godziny 14.00. Informacje nt. działań jak również formularze wniosków o przyznanie pomocy dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej LGD www.razemdlaradomki.pl (w zakładce Materiały do pobrania: Materiały do pobrania przez Wnioskodawców) lub Samorządu Województwa Mazowieckiego www.prow.mazovia.pl oraz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa www.arimr.gov.pl.
Nabory wniosków skierowane są m.in. do osób, które chcą rozpocząć działalność gospodarczą, dla przedsiębiorców, rolników, samorządów, organizacji pozarządowych, placówek i instytucji kultury z obszaru gmin: Jedlińsk, Przysucha, Przytyk, Wieniawa, Wolanów, Zakrzew.
LGD „Razem dla Radomki” zapewnia bezpłatną pomoc w przygotowaniu wniosku. Szczegółowe informacje dostępne są w Biurze LGD "Razem dla Radomki" ul. Wernera 9/11 w Radomiu w godz. pn. 9.00-17.00, wt.-pt. 8.00-16.00. Tel. (048) 38-58-996, e-mail: zarzad@razemdlaradomki.pl.
24.11.2013
Przedstawiamy sylwetkę kolejnej frmy z terenu działania LGD, którą promujemy w ramach ogólnoeuropejskiej kampanii na rzecz rozwoju przedsiębiorczości pn. „Europejski Tydzień Małych i Średnich Przedsiębiorstw”. Celem przedsięwzięcia jest wspieranie rozwoju istniejących małych i średnich przedsiębiorstw oraz zachęcanie do zakładania własnej działalności gospodarczej. Dziś prezentujemy markę kosmetyczną obecną w kilkunastu krajach – BingoSpa.
26.11.2013
Przedstawiamy sylwetkę kolejnej frmy z terenu działania LGD, którą promujemy w ramach ogólnoeuropejskiej kampanii na rzecz rozwoju przedsiębiorczości pn. „Europejski Tydzień Małych i Średnich Przedsiębiorstw”. Celem przedsięwzięcia jest wspieranie rozwoju istniejących małych i średnich przedsiębiorstw oraz zachęcanie do zakładania własnej działalności gospodarczej. Dziś prezentujemy zakład mleczarski – FigAnd..