Jestem aktywny będę przedsiębiorcą – podręcznik
Wstep – do nauczycieli (fragment)
Rozważania dotyczące problemu stymulowania potencjału twórczego i rozwijania przedsiębiorczości uczniów na etapie nauki w gimnazjum winny zostać osadzone w realiach funkcjonowania współczesnej szkoły polskiej na poczatku XXI stulecia i aktualnie dyskutowanych dalszych zmian w polskim systemie edukacji.
Wstep – do uczniów (fragment)
Słowo „przedsiębiorczość” kojarzy sie z „biznesem”, „biznesmenem”, „szmalem” itd. Rzadko ktozdaje sobie sprawę z tego, że to jest jednak przede wszystkim praca, a właściwie PRACA. Właściciel firmy nie ma 8 – godzinnego czasu pracy, a jego dzień pracy nie kończy sie o 15 czy nawt 16. Najczęściej dopiero po 22.
Do pobrania cały podręcznik tutaj
„Materiał opublikowany za zgodą Pana Jana Boratyńskiego, sprawującego merytoryczny patronat nad wdrażaniem metody TRIZ”