Celem projektu jest promocja wśród producentów i konsumentów najlepszych praktyk w zakresie produktu tradycyjnego, lokalnego, regionalnego, ekologicznego na poziomie ogólnokrajowym. Promocja ta opiera się na pokazaniu modelowych przykładów działań związanych z wytwarzaniem tych produktów. Zapraszamy do zakładki KLUB DOBRYCH PRAKTYK , gdzie można wymienić się doświadczeniami.
W ramach projektu realizowane będą między innymi następujące działania:
a) Identyfikacja dobrych praktyk w zakresie wytwarzania, promocji, budowania marki i dystrybucji produktów lokalnych/regionalnych/tradycyjnych na poziomie ogólnokrajowym.
b) Organizacja konferencji wojewódzkich dla producentów.
c) Interaktywna strona internetowa.
d) Filmem edukacyjno-szkoleniowy.
e) Wydanie broszury – poradnika szkoleniowego pt.: „Produkt tradycyjny i lokalny: wytwarzanie, promocja, budowa marki, dystrybucja – kompendium dobrych praktyk”.
f) Podręczna mapa dobrych praktyk.
g) Konferencja krajowa.