NASZE STRONY
Stowarzyszenie LGD Razem dla Radomki
W dolinie Radomki
Innowacyjna Radomka
Panoramy
E-Akademia
Papryka Przytycka
Mazowiecka Sieć

kupuj swiadomiemulticel

„Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka, dystrybucja – przykłady dobrych praktyk”

Celem projektu jest promocja wśród producentów i konsumentów najlepszych praktyk w zakresie produktu tradycyjnego, lokalnego, regionalnego, ekologicznego na poziomie ogólnokrajowym. Promocja ta opiera się na pokazaniu modelowych przykładów działań związanych z wytwarzaniem tych produktów. Zapraszamy do zakładki KLUB DOBRYCH PRAKTYK , gdzie można wymienić się doświadczeniami.

W ramach projektu realizowane będą między innymi następujące działania:

a) Identyfikacja dobrych praktyk w zakresie wytwarzania, promocji, budowania marki i dystrybucji produktów lokalnych/regionalnych/tradycyjnych na poziomie ogólnokrajowym.

b) Organizacja konferencji wojewódzkich dla producentów.

c) Interaktywna strona internetowa.

d) Filmem edukacyjno-szkoleniowy.

e) Wydanie broszury – poradnika szkoleniowego pt.: „Produkt tradycyjny i lokalny: wytwarzanie, promocja, budowa marki, dystrybucja – kompendium dobrych praktyk”.

f) Podręczna mapa dobrych praktyk.

g) Konferencja krajowa.

Czytaj więcej

Pobierz Broszurę

Category: Bez kategorii

Copyright by Paweł Słabik

Font Resize
Wersja kontastowa